Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Ana Rucner i ove godine priprema festival 'Ana u Gradu' Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 10. lipnja 2021. god. u 13:16

rucner1006

Uz iščekivani tradicionalni koncert „Pozdrav ljetu“ na kojem naša najpoznatija violončelistica Ana Rucner u svitanje, uz brojne Dubrovčane i goste grada Dubrovnika, dočekuje prvi dan ljeta i obilježava Svjetski dan glazbe, ovogodišnji program festivala „Ana u Gradu“ donosi niz programskih iznenađenja. Tako će festival u petak, 18. lipnja u dubrovačkom klubu Lazareti s početkom u 20h, otvoriti zajednički koncert Ane Rucner, Vlade Kalembera i bubnjara Marka Duvnjaka u postavi Kalember/Rucner/Duvnjak Trija - novog glazbenog projekta talentirane Ane.

Opširnije...

Nikkei kuhinju odsad možete isprobati i u Hrvatskoj Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 08. lipnja 2021. god. u 12:43

nikkei0806211

Na svijetu postoji neizmjerno velik broj kultura, od kojih svaka ima svoj poseban gastronomski izričaj, određene namirnice koje se najčešće koriste i specifične začine. Pored brojnih kultura i njihovih jedinstvenih gastronomskih odrednica, postoji i tzv. fusion kuhinja. Ona spaja različite kulinarske elemente iz dvaju ili više različitih kultura, često kombinirajući ono najbolje od njih. Fusion kuhinja posljedica je migracija ljudi iz jedne države u drugu (a nerijetko i kontinenta), pri čemu su doseljenici kombinirali i spajali svoju tradiciju s tradicijom zemlje u koju su doselili - tako su nastajala nova i zanimljiva jela.

Opširnije...

Ljubavna balada Sandija Cenova idealna za duge ljetne noći Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 08. lipnja 2021. god. u 08:59

sandi0806

Bez obzira na vjerojatno najneobičniju proteklu godinu i na svijet koji je na trenutke izgledao kao da je netko stisnuo pauzu, glazba ne miruje. Ona nas uvijek pokreće, inspirira, izaziva razne osjećaje, budi uspomene. Svaka životna situacija, glazbenicima je savršena podloga za stvaranje. Upravo jednu takvu pjesmu, dirljivu ljubavnu baladu po nazivom „Savršen stih“, napisao je Sandi Cenov.

Opširnije...

Peaches & Cream bar u misiji vraćanja zabave u metropolu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 07. lipnja 2021. god. u 09:40

peaches0306211

Mlade i talentirane generacije barmena polako preuzimaju barsku scenu i postavljaju neke nove, poprilično visoke ljestvice što se tiče kvalitete ponude. Ruše predrasude kako su kokteli isključivo šarena pića s kišobrančićima, konstantno se educiraju u poznatim svjetskim barovima i školama, ne boje se učiti i ulagati u svoje znanje, koje potom s velikom ljubavlju prenose u vlastite autorske projekte. Upravo jedan takav, originalan, drugačiji i poseban bar odnedavno je otvoren na zagrebačkoj Trešnjevci, u neposrednoj blizini tamošnje tržnice.

Opširnije...

Za slađe trenutke i šarenije uspomene - Čoko Jagodica Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 02. lipnja 2021. god. u 11:06

coko0206

Lijepo je dobiti poseban poklon, ali je još ljepše darivati. Osmijeh koji u tom trenutku na licu ima osoba koju smo razveselili, neprocjenjiv je. U trenucima kada dođe do biranja ili smišljanja poklona, ideje ponekad ne padaju tako lako na pamet. Što pokloniti za rođendan, godišnjicu, diplomu, krštenje ili za neki drugi poseban datum, a da nije nešto za čime inače posežemo?

Opširnije...

Stranica 1 od 359

Najave događanja