Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Napokon otkriven odgovor: Gdje je nestao gentleman? Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 21. ožujka 2019. god. u 13:37

gentlemans2103191

Nekoć davno postojali su gentlemani, muškarci koji su svojim nježnijim polovicama davali svoj kaput kada im je bilo hladno, otvarali vrata pri ulasku i izlasku te se trudili da se žena pored njih osjeća posebno. Zapravo, u dijelu naše tradicije utkano je uglađeno ponašanje muškaraca, koji su se nekad oblačili i ponašali poput prave gospode, stoga dolazimo do vječnog pitanja - gdje su danas ti gentlemani i jesu li postali izumrla vrsta?

Opširnije...

Najveća imena hrvatske glazbene scene na dodjeli Porina Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 20. ožujka 2019. god. u 13:12

porin2003

Do završne dodjele najprestižnije hrvatske glazbene nagrade ostalo je još deset dana, a uskoro će započeti i pripreme u dvorani Centra Zamet gdje će se u petak, 29. ožujka održati završna svečanost. Rijeka, kao Europska prijestolnica kulture 2020, domaćin je ove velike glazbene manifestacije, a organizatori Porina najavljuju pravi glazbeno-scenski spektakl na kojem će nastupiti omiljene hrvatske glazbene zvijezde.

Opširnije...

Roger Sanchez ovog petka u Zagrebu Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 19. ožujka 2019. god. u 13:06

roger1903

Dobitnik prestižne nagrade Grammy, američki superstar DJ Roger Sanchez, na radost brojnih hrvatskih obožavatelja, ovog petka, 22. ožujka gostuje u popularnom klubu Magic. Brojni tehnički elementi koje je Sanchez zahtijevao ispunjeni su i sve je spremno za nastup koji se željno iščekuje.

Opširnije...

Tribina 'Sve zbog jednog muškarca' Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 19. ožujka 2019. god. u 12:51

tribina1903

Ako ste se ikad pitali ili bolje rečeno pitale, gdje su nestali gentlemani i ima li ih još uvijek među živima, možda odgovor saznate na zanimljivoj tribini koju su pripremili upravo oni - gentlemani. U Zagrebu, ove srijede 20. ožujka 2019., u Boogie klubu u Margaretskoj 1 najavljuje se Gentleman's fair - unique boutique sajam i to prvom tribinom na temu ''Sve zbog jednog muškarca''. O tome koliko bi svijet bio ljepši kada bi mlađe generacije svjedočile tome kako lijepa riječ otvara sva vrata, kada bi muškarac pokazao da je plemenitost jedna od najvažnijih osobina te bontonom i ispravnim kodeksom ponašanja posramio mnoge, a poticao ponos u svojoj nježnijoj polovici, raspravljat će i na temelju vlastitog iskustva komentirati naši poznati, uspješni muškarci:  Boris Štok - pjevač i kompozitor, Miran Kurspahić - glumac i redatelj, Hrvoje Dumančić - kipar, Alen Kolbas - kontrolor leta sa titulom najbolje odjevenog muškarca prema izboru Style Zagreb i Aljoša Šerić - odvjetnik i kompozitor, a moderator tribine je Dean Sinovčić - filmski kritičar i novinar. Naime, kroz svoje poslove i svakodnevicu koja ih okružuje te raznorazne situacije, dečki će govoriti o svojim iskustvima i viđenjima pojma gentleman.

Opširnije...

Svjetski klasik u izvedbi Kazališta Komedija Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 19. ožujka 2019. god. u 12:16

komedija1903

Samo nas nekoliko dana dijeli od svečane premijere velike uspješnice Tima Ricea i Andrewa Lloyda Webbera koja priča malo drugačiju priču o posljednjim danima Isusova života. Rock-opera Jesus Christ Superstar klasik je koji zbog svojih kompleksnih vokalnih dionica oduvijek privlači raznolike pjevače - od klasično obrazovanih pjevača, glumaca koji pjevaju, do rokera žešćeg izričaja i onih više mediteranskog tipa. Upravo će i najnovija verzija ovog djela u produkciji Kazališta Komedija, pod dirigentskom palicom maestra Dinka Appelta i u režiji Damira Lončara, predstaviti neka dobro poznata imena koja su obilježila hrvatski mjuzikl ali dovesti i poznate pop pjevače te mlade talente. Svečana premijera na rasporedu je u subotu, 23. ožujka 2019. s početkom u 19.30 sati.

Opširnije...

Stranica 1 od 322

Najave događanja