Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Billie Eilish i BTS doživite u CineStaru! Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 19. siječnja 2023. god. u 19:17

cinestar190123

Već godinama CineStar kina prenose samo najbolje sadržaje sa svjetske scene na velika platna te će krajem siječnja i početkom veljače prikazati dva ekskluzivna koncertna filma glazbenih superzvijezda: Billie Eilish i BTS.

Opširnije...

Brojni poznati na predstavljanju albuma Zvonimira Radišića Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Srijeda, 18. siječnja 2023. god. u 11:33

zvonimir1801231

U intimnoj atmosferi Kluba kazališta Komedija (bivši prostor kluba Kontesa) uz podršku obitelji, prijatelja, suradnika i brojnih zaljubljenika u jazz glazbu, zagrebačkoj publici predstavljen je album „New Horizons“ Zvonimira Radišića. Mladi Riječanin je pet godina stvarao sedam skladbi koje su sinoć oduševile sve okupljene, a koje je izveo Zvonimir Radišić Trio, odnosno, Henry Radanović na kontrabasu, Tonči Grabušić na bubnjevima te Radišić na gitari.

Opširnije...

We Love Sound donosi dašak svjetskog clubbinga u Zagreb Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 30. prosinca 2022. god. u 19:19

welove3112

Još vrlo malo dijeli nas do proslave prvog dana nove godine koji nam pod imenom A New Dawn donosi We Love Sound event brand, uvijek pruživši dašak svjetske klupske atmosfere domaćoj publici. Organizator koji stoji iza jednog od najpoznatijih techno festivala u svijetu - Sonus festivala, zagrebačkoj publici će ponuditi jedini događaj ovakvog tipa u Hrvatskoj, koji će održati u zagrebačkoj Hali 1. siječnja od 02 sata i nastaviti kroz cijeli prvi novogodišnji dan.

Opširnije...

Aftermovie: Together Again - trenutci festivala ULTRA Europe Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 27. prosinca 2022. god. u 19:36

ultra2212

Crveno-bijele kockice ovih su dana najprepoznatljiviji znak male europske zemlje Hrvatske, koja sa nešto manje od 4 milijuna stanovnika ostvaruje nevjerojatne rezultate. Naši su Vatreni još jednom pokazali svu snagu zajedništva i poslali u svijet nemjerljivu turističku razglednicu, a već punih osam godina vatreno je i u Splitu, koji jednako tako uspješno stvara i priča jedinstvenu glazbenu priču. Riječ je o festivalu ULTRA Europe koji povezuje ljude iz cijelog svijeta te stavlja Hrvatsku na mapu najuspješnijih zemalja svijeta kad je riječ o zabavnoj industriji. Pripreme za deveto izdanje već su odavno u tijeku, a prije objave prvih izvođača i noviteta koje očekuju posjetitelje od 7. do 9. srpnja 2023. godine, vrijeme je za emotivni podsjetnik na najspektakularnije trenutke osmog izdanja - Together Again ime je ovogodišnjeg aftermovija koji u gotovo deset minuta prenosi priču o zajedništvu vatrene glazbene zajednice i povratku festivala nakon dvije godine pandemijske pauze.

Opširnije...

Film ili party za Novu godinu? Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Utorak, 27. prosinca 2022. god. u 08:52

cinestar3112

Kraj godine karakterističan je po brojnim događanjima, a ove godine je posebno intenzivan zbog Svjetskog prvenstva u nogometu! Ipak, prvenstvo završava 19. prosinca i mnogi će tek tada postaviti pitanje - kamo za Novu? Neki će se odlučiti za doček u krugu obitelji, drugi za doček uz filmove, treći za izlazak... Doista treba proslaviti sa stilom ovu dinamičnu godinu koja je svima donijela na neki način olakšanje i slobodu kretanja, ali izbora je mnogo, no jedno jedino mjesto u Hrvatskoj nudi novogodišnju zabavu uz sjajne filmove u toplom dizajn ambijentu, večeru i party - to je Kaptol Boutique Cinema.

Opširnije...

Stranica 1 od 389

Najave događanja