Scena

Brzi prikaz posljednjih 30 članaka

Danas počinje manifestacija Rujanfest na Bundeku Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 13. rujna 2019. god. u 11:57

rujanfest

Danas, 13. rujna počinje spektakularan Rujanfest, na kojem će nastupiti brojna poznata imena, čije se nastupe nestrpljivo čekalo. Potvrda da glazba ne poznaje granice, definitivno su razvrsni nastupi  i brojni sadržaji u kojima će mnogobrojna publika imati priliku uživati na Bundeku. Na velikoj Fest pozornici nastupit će YouTube zvijezde Jala Brat & Buba Corelli, nakon njih će se na pozornicu popeti Željko Joksimović, a Joško Čagalj Jole, dodatno će zagrijati atmosferu na toj istoj pozornici. Istovremeno na Open-air pozornici, publiku će zabavljati legendarni Edo Maajka, dok će na Extra pozornici zapjevati Dejan Matić. 14. rujna ili točnije subota i Fest pozornica, rezervirana je za Seku Aleksić i Miroslava Ilića, dok će na Open-air pozornici nastupiti Dino Jelusić, grupa Detour i DJ Roby Silva.

Opširnije...

Sve je spremno za obljetničku trku Terry Fox Run Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 13. rujna 2019. god. u 11:29

terry1310

"Ne pobjeđuje se na svim maratonima prolaskom kroz cilj", rekao je Terry Fox čiji je Maraton nade donio veliku pobjedu za cijelo čovječanstvo. Ova humanitarna akcija uspješno podiže svijest o važnosti prikupljanja sredstava koja znanstvenicima i liječnicima daju mogućnost da istražuju, a svim ljudima nadu da će doći dan kad će se zauvijek pobijediti ova opaka bolest. Hrvatska ove godine slavi veliku obljetnicu, dvadesetu godinu održavanja, tijekom kojih se prikupilo više od 6,5 milijuna kuna i koja je okupila preko 100.000 sudionika. Dvadeseto izdanje trke održat će se 29. rujna na jezeru Jarun, a građani se pozivaju da već ovu subotu, 14. rujna, podrže akciju kupnjom poznatih majica s Terry Fox vizualom, koja je ove godine dobila i svoje crveno izdanje.

Opširnije...

Zvjezdana proslava uspješnog rada koja će se dugo pamtiti Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Ponedjeljak, 09. rujna 2019. god. u 10:38

lisak0909191

Priča o uspjehu, humanosti i upornosti ispričana je u zagrebačkom Muzeju suvremene umjetnosti MSU. Catering tim Lisak jedna je od najvećih regionalnih tvrtki koja je u posljednjih 20 godina poslužila više od sedam milijuna obroka. Na nesvakidašnjoj proslavi u pravom svečanom raspoloženju nisu zaboravili na potrebite.

Opširnije...

Ovogodišnji Rujanfest garantira zabavu za pamćenje Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Petak, 06. rujna 2019. god. u 13:26

rujanfest

Od 13. do 22. rujna na zagrebačkom Bundeku nastupit će neka od najvećih domaćih i regionalnih imena. Da glazba ne poznaje granice, potvrđuje ovogodišnji Rujanfest na kojem će nastupiti brojni izvođači koji će se sa svojim najvećim hitovima, na čak sedam pozornica, popeti i uveseljavati mnogobrojnu publiku. Petar Grašo, Željko Joksimović, Bajaga i Instruktori, Plavi Orkestar, Jole, Maja Šuput, Željko Samardžić, Miroslav Ilić, Seka Aleksić, Senidah, Coby, Jala Brat, Buba Corelli, Edo Maajka, Dino Jelusić, Detour, Marko Kutlić, Neki Novi Klinci (Balašević tribute band), Bang Bang, Ljetno Kino, Miki Solus, Fantom slobode (Azra tribute band), Pravila Igre, Cro trash party (I Bee - Ivana Banfić), neka su od imena izvođača koji će ovogodišnji Rujanfest učiniti mjestom glazbene raznolikosti i samim time, privući sve one koji uživaju u njihovim nastupima.

Opširnije...

Terry Fox Run najavljuje dvadeseto izdanje humanitarne trke Ispis E-mail

Autor: Press centar   Objavljeno: Četvrtak, 05. rujna 2019. god. u 10:45

teri0509

Svijet bez raka! Bila je to vizija mladića iz Kanade koji je davne 1980. godine započeo svoju trku za život i za život svih onih koji se bore s ovom zloćudnom bolešću. Želio je probati nemoguće kako bi pokazao da se sve može učiniti ako se dovoljno želi. Da Terrance Stanley Fox nije bio sanjar već vizionar dokazuju milijuni ljudi koji već gotovo četrdeset godina nastavljaju njegovu trku, slaveći njegovu ideju, strast i želju da se zauvijek pobijedi rak. Njemu u čast svake se godine održava Terry Fox Run koja je danas prisutna u više od 60 zemalja svijeta, a prikupljanjem novca podržavaju se brojna znanstvena istraživanja raka. Hrvatska ove godine obilježava velikih 20 godina od prve organizirane trke Terry Fox Run, a datum novog okupljanja na jezeru Jarun najavljen je za 29. rujna.

Opširnije...

Stranica 1 od 335

Najave događanja